Przeniesienie studenta

Z Mazovia

Postępowanie przy przeniesieniu studenta:

  1. Kandydat rejestruje się w systemie > Zapisy na studia.
  2. Kandydat zapisując się wyraża zgody RODO, zapoznanie z Regulaminem studiów itd.
  3. Kandydat podaje dane osobowe a system weryfikuje jego e-mail, co pozwala mu na późniejsze logowanie się do systemu.
  4. Kandydat wybiera funkcje Zarejestruj się, potem Zapisy na studia, wybiera w Kroku 2 Finanse (po zalogowaniu pojawia się ikona zapisy), wypełnia formularz i składa aplikację.
  5. Kandydat z zasady wpierw powinien się zarejestrować a później dziekan powinien zająć się sprawą.
  6. Potem przyjmujemy go, zaznaczając opłaty jako wniesione, a następnie przenosimy na właściwy program i cykl - zgodnie z decyzją dziekana.
  7. Należy wpisać decyzję dziekana (poniżej zły przykład, bo powinno wpisać się treść decyzji, datę, numer decyzji).
  8. Operacja przeniesienia jest widoczna w historii studenta.
  9. Po wpisaniu studenta na właściwy program studiów, wpisujemy go na bieżący cykl.
  10. Dopiero teraz Studentka pojawi się jako potencjalny uczestnik grupy.
  11. Należy ją dodać do odpowiednich grup.
  12. Po wpisie na listę studentów można jej drukować ślubowanie i umowę.

Ważne: student musi mieć uporządkowane dane osobowe, pisownię danych, adres itd.