Przeniesienie studenta
Postępowanie przy przeniesieniu studenta:
- Kandydat rejestruje się w systemie > Zapisy na studia.
- Kandydat zapisując się wyraża zgody RODO, zapoznanie z Regulaminem studiów itd.
- Kandydat podaje dane osobowe a system weryfikuje jego e-mail, co pozwala mu na późniejsze logowanie się do systemu.
- Kandydat wybiera funkcje Zarejestruj się, potem Zapisy na studia, wybiera w Kroku 2 Finanse (po zalogowaniu pojawia się ikona zapisy), wypełnia formularz i składa aplikację.
- Kandydat z zasady wpierw powinien się zarejestrować a później dziekan powinien zająć się sprawą.
- Potem przyjmujemy go, zaznaczając opłaty jako wniesione, a następnie przenosimy na właściwy program i cykl - zgodnie z decyzją dziekana.
- Należy wpisać decyzję dziekana (poniżej zły przykład, bo powinno wpisać się treść decyzji, datę, numer decyzji).
- Operacja przeniesienia jest widoczna w historii studenta.
- Po wpisaniu studenta na właściwy program studiów, wpisujemy go na bieżący cykl.
- Dopiero teraz Studentka pojawi się jako potencjalny uczestnik grupy.
- Należy ją dodać do odpowiednich grup.
- Po wpisie na listę studentów można jej drukować ślubowanie i umowę.
Ważne: student musi mieć uporządkowane dane osobowe, pisownię danych, adres itd.