Rejestr wszystkich publicznych operacji
Wspólny rejestr wszystkich typów operacji dla Mazovia. Możesz zawęzić liczbę wyników poprzez wybranie typu rejestru, nazwy użytkownika lub tytułu strony.
- 07:34, 25 wrz 2024 WikiSysop dyskusja edycje zmienił(a) przynależność Tester z grupy (brak) do biurokrata oraz rewizor (testy)
- 07:32, 25 wrz 2024 WikiSysop dyskusja edycje utworzył(a) konto użytkownika Tester dyskusja edycje (testy)
- 07:05, 25 wrz 2024 WikiSysop dyskusja edycje utworzył(a) stronę Tworzenie nowego wpisu (Utworzenie strony) Znacznik: visualeditor
- 07:03, 25 wrz 2024 WikiSysop dyskusja edycje utworzył(a) stronę Plik:Zrzut ekranu 2024-09-25 o 09.02.09.png
- 07:03, 25 wrz 2024 WikiSysop dyskusja edycje przesłał Plik:Zrzut ekranu 2024-09-25 o 09.02.09.png
- 06:08, 25 wrz 2024 Konto ZK dyskusja edycje zostało utworzone przez użytkownika WikiSysop dyskusja edycje, hasło wysłano e-mailem
- 06:02, 25 wrz 2024 WikiSysop dyskusja edycje utworzył(a) stronę Model zawartości o niebędącym domyślnym modelu zawartości „JavaScript”
- 06:02, 25 wrz 2024 WikiSysop dyskusja edycje utworzył(a) stronę Model zawartości (WikiSysop utworzył(a) stronę Model zawartości o niebędącym domyślnym modelu zawartości „JavaScript”)
- 05:52, 25 wrz 2024 WikiSysop dyskusja edycje utworzył(a) stronę Jednostka organizacyjna (Utworzono nową stronę "Jednostka organizacyjna to ..")
- 11:26, 21 gru 2023 Jan dyskusja edycje utworzył(a) stronę Zmiana warunków zatrudnienia (Utworzono nową stronę " Zasady tworzenia dokumentu umowy o pracę # Umowa nie może być sporządzana na papierze firmowym. # Logotyp umieszczamy na umowach tylko wtedy, gdy występują dla każdej ze stron, w porównywalnym formacie (wielkości, kolorze). # Podpisy stron – należy dążyć do zachowania stałego miejsca na podpis cyfrowy, według zasady: ## Uczelnia po prawej stronie a pracownik po lewej ## Miejsce podpisu organów powinny mieć stały rozmiar wolnego pola o wymiara…") Znacznik: visualeditor
- 11:26, 4 gru 2023 Jan dyskusja edycje utworzył(a) stronę Miejsce prowadzenia zajęć (Utworzono nową stronę "Miejsce prowadzenia zajęć {| class="wikitable" |Nazwa pełna: |Mazowiecki Szpital Wojewódzki m. św. Jana Pawła II w Siedlcach sp. z o.o. |- |Ulica: |Księcia Józefa Poniatowskiego 26 |- |Kod poczt.: |08-110 |- |Miejscowość: |Siedlce |} {| class="wikitable" |Telefon: | |- |E-mail: | |- |NIP: |8212577607 |- |REGON: |141944750 |} ''Organ rejestrowy:''") Znacznik: visualeditor
- 11:23, 4 gru 2023 Jan dyskusja edycje utworzył(a) stronę Plik:Widok opisu sali zajęciowej w panelu administracyjnym.png
- 11:23, 4 gru 2023 Jan dyskusja edycje przesłał Plik:Widok opisu sali zajęciowej w panelu administracyjnym.png
- 11:19, 4 gru 2023 Jan dyskusja edycje utworzył(a) stronę Sala zajęciowa (Utworzono nową stronę "Miejsce odbywania się zajęcia. Sala zajęciowa ma atrybuty: alt=Prezentacja sali zajęciowej w rozkładzie zajęć.|mały|Prezentacja sali zajęciowej w rozkładzie zajęć.") Znacznik: visualeditor
- 11:17, 4 gru 2023 Jan dyskusja edycje utworzył(a) stronę Plik:Zrzut ekranu 2023-12-4 o 12.00.13.png
- 11:17, 4 gru 2023 Jan dyskusja edycje przesłał Plik:Zrzut ekranu 2023-12-4 o 12.00.13.png
- 14:18, 25 lis 2023 Mariusz Szabłowski dyskusja edycje zmienił(a) przynależność MediaWiki default z grupy (brak) do rewizor (tymczasowo, do 14:18, 26 lis 2023)
- 14:14, 25 lis 2023 Mariusz Szabłowski dyskusja edycje utworzył(a) konto użytkownika Jan dyskusja edycje (edytor)
- 13:57, 25 lis 2023 Mariusz Szabłowski dyskusja edycje utworzył(a) stronę Nadanie studentowi numeru albumu (Utworzono nową stronę " Księga albumowa == Nadawanie numeru albumu == nadawanie numeru albumu przy przenoszeniu na listę studentów. Mimo, że proces jest niby masowy, to musi być wykonany jako jednostkowy, w kolejności zgodnej z listą. Wydanie polecenia zaakceptuj listę rankingową (''raczej listę przyjętych'') powoduje, że: 1. system sprawdza ID użytkownika, który ma najniższy numer rankingowy na liście (''jest na niej wyżej'') 2. wpisuje to ID do tabeli…") Znacznik: visualeditor
- 13:17, 25 lis 2023 Mariusz Szabłowski dyskusja edycje utworzył(a) stronę Rodzaj kształcenia (Utworzono nową stronę "Rodzaj kształcenia odnosi się do '''kategorii lub typów edukacji''', które można zidentyfikować na podstawie różnych czynników. Obejmuje klasyfikację różnych typów edukacji na podstawie takich czynników jak poziom edukacji, cel edukacji, kontekst społeczny itp. Rodzaj kształcenia może wpływać na formę kształcenia, czyli na konkretne metody i strategie stosowane w procesie nauczania i uczenia się. Przykłady rodzajów…") Znacznik: visualeditor
- 11:28, 25 lis 2023 Mariusz Szabłowski dyskusja edycje utworzył(a) stronę Forma kształcenia (utworzenie) Znacznik: visualeditor
- 13:31, 1 mar 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Hospitacje zajęć dydaktycznych (Utworzono nową stronę "Hospitacje zajęć dydaktycznych przeprowadza kierownik (dziekan) jednostki organizacyjnej (wydziału) w ramach prowadzonych kierunków studiów. Do przeprowadzenia hospitacji mogą być wyznaczeni kierownicy katedr w ramach swoich wydziałów. Harmonogram hospitacji przygotowuje dział dydaktyki. Hospitacje powinny być zaplanowane na cały semestr. W harmonogramie hospitacji zaznaczamy nazwę przedmiotu, formę przedmiotu, nazwisko osoby hospitującej oraz naz…") Znacznik: visualeditor
- 12:08, 1 mar 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Senat (Utworzono nową stronę "Senat jest organem kolegialnym Uczelni. Zadania i kompetencje Senatu określa [http://bip.mazovia.edu.pl/sites/bip.mazovia.edu.pl/files/Statut%20Collegium%20Mazovia%201_10_2020_0.pdf Statut Collegium Mazovia.]") Znacznik: visualeditor
- 10:55, 1 mar 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zatrudnieniem nauczycieli na umowach zlecenia i umowach o dzieło, (Utworzono nową stronę "Dział kadr otrzymuje informację z innych działów o potrzebie zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoby przekazujące informację powinny podać podstawowe dane osobowe (telefon, adres meil) w celu przygotowania umowy.") Znacznik: visualeditor
- 08:53, 1 mar 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Publikacja harmonogramów (rozkładów) zajęć (Utworzono nową stronę "Po zakończeniu procesu układania harmonogramów zajęć, zostają zatwierdzone przez dziekana i opublikowane w systemie informatycznym. Następnie wysyłamy elektronicznie powiadomienia do nauczycieli o zapoznaniu się z harmonogramami zajęć. Wyznaczamy czas w jakim mogą wnosić swoje uwagi do zaproponowanego harmonogramu zajęć. Po zapoznaniu się z planami przez wykładowcami i naniesieniu ewentualnych uwag harmonogramy są publikowane w systemie inform…") Znacznik: visualeditor
- 13:47, 24 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników, (Utworzono nową stronę "[https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20190001040/U/D20191040Lj.pdf Pracodawca zgodnie z Kodeksem pracy zobowiązany jest prowadzić i przechowywać w postaci papierowej lub elektronicznej dokumentację w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akta osobowe pracowników (dokumentacja pracownicza).] [https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20190001040/U/D20191040Lj.pdf Należy przechowywać dokumentację pracowniczą w sposób gwarantuj…") Znacznik: visualeditor
- 12:35, 24 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Ocena jakości kształcenia (Utworzono nową stronę "Badanie jakości kształcenia przeprowadzane w uczelni ma na celu ocenę sposobu realizacji procesu dydaktycznego. Badaniami powinny być objęte wszystkie osoby, które prowadzą zajęcia dydaktyczne. Szczegółowy zakres prac związanych z oceną jakości kształcenia określa Uchwała Senatu CM. Ankietyzacja przeprowadzana jest co najmniej raz w roku. # Harmonogram oceny jakości kształcenia. ## Hospitacje zajęć dydaktycznych ## Przeprowadzanie ankiet dotycz…") Znacznik: visualeditor
- 11:29, 24 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Załatwianie formalności związanych z zawieraniem, zmianami i rozwiązywaniem umów o pracę, (Utworzono nową stronę "# Nawiązanie umowy o pracę # Rozwiązanie umowy o pracę ## wypowiedzenie umowy na czas określony ## wypowiedzenie umowy na czas nieokreślony # Prowadzenie akt osobowych ## Co powinny zawierać akta osobowe pracownika ## Numeracja akt w teczce osobowej pracownika") Znacznik: visualeditor
- 06:59, 24 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Dział Administracyjny (Utworzono nową stronę "# Do podstawowych zadań działu administracji należy: ## Sprawy porządkowe ## Zawieranie umów ## Zakupy ## Utrzymanie porządku") Znacznik: visualeditor
- 11:28, 23 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Decyzje (Utworzono nową stronę "Kancelaria prowadzi rejestry decyzji: # Decyzji Kanclerza # Decyzji Rektora # Decyzji Dziekana WNoZ # Decyzji Dziekana WNT # Decyzji Dziekana WNS # Decyzji SJO") Znacznik: visualeditor
- 12:47, 17 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Dział Kadr (Utworzono nową stronę "# Akta osobowe # Teczki osobowe umów cywilno-prawnych # Wzory druków pracowniczych # Plan urlopów # Ewidencja zwolnień lekarski # Lista obecności # Sprawozdawczość # Oferty pracy # Wprowadzanie danych do systemu informatycznego # Nawiązanie stosunku pracy # Rozwiązanie stosunku pracy # Umowa zlecenie # Umowa o dzieło # Umowa o dzieło z przeniesieniem praw autorskich # Kontrakt") Znacznik: visualeditor
- 11:20, 17 lut 2022 Mariusz Szabłowski dyskusja edycje utworzył(a) stronę Opiniowania samorządu studenckiego (Utworzenie strony) Znacznik: visualeditor
- 14:26, 16 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Rejestry (Utworzono nową stronę "===== Kancelaria prowadzi rejestry: ===== # Rejestr zarządzeń rektora (Obecnie jest uaktualniony na dysku gmail) # Rejestr zarządzeń kanclerza # Rejestr zarządzeń dziekanów # Rejestr zarządzeń SJO # Rejestr decyzji w sprawie # Rejestr decyzji w sprawie # Rejestr decyzji w sprawie przywrócenia na listę studentów # Rejestr decyzji utrzymujących w mocy # Rejestr postanowień # Rejestr powołań do komisji ??? #") Znacznik: visualeditor
- 14:09, 16 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Kancelaria (Utworzono nową stronę "== Rejestry ==") Znacznik: visualeditor
- 12:09, 16 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Zakładanie kont dla promotorów prac dyplomowych w JSA (Utworzono nową stronę "'''Nauczyciele akademiccy prowadzący seminaria dyplomowe (tzw. promotorzy prac dyplomowych) mają zakładane konta w JSA. Procedurę zakładania kont oraz zasady sprawdzania prac dyplomowych reguluję Zarządzanie Rektora ............. (Zarządzenie Nr........................)'''") Znacznik: visualeditor
- 12:05, 16 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Przygotowanie harmonogramu hospitacji dla dziekanów (Utworzono nową stronę "Dział Dydaktyki po rozpoczęciu zajęć w semestrze przygotowuje harmonogram hospitacji zajęć dydaktycznych dla dziekanów. Przy sporządzaniu zestawienia dziekan wyznacza osoby które będą hospitowały zajęcia dydaktyczne. W harmonogramie zamieszczamy dane: # imię i nazwisko oraz tytuł / stopień naukowy osoby hospitowanej # imię i nazwisko oraz tytuł / stopień naukowy osoby hospitującej # przedmiot # forma zajęć # data hospitacji # godzina hospitac…") Znacznik: visualeditor
- 11:30, 16 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Uruchomienie nowych kierunków w POL-on na dany rok akademicki (Utworzono nową stronę "Zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym i Rozporządzeniem w sprawie danych przetwarzanych w Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on dane uruchomianych kierunkach studiów wprowadzamy do system elektronicznego POL-ON.") Znacznik: visualeditor
- 10:43, 16 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Rozliczenie semestru umowa zlecenie (Utworzono nową stronę "Na początku semestru zawierane są umowy zlecenia w celu przeprowadzenia zajęć dydaktycznych. Przeważnie umowa zawierana jest na semestr (zimowy lub letni). Zleceniobiorca zgodnie z umową co miesiąc rozlicza się z przeprowadzonych zajęć w postaci sprawozdania i rachunku / faktury. Zgodnie z zapisem w umowie") Znacznik: visualeditor
- 10:05, 16 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Rozliczenie semestru umowa o pracę (Utworzono nową stronę "# W terminie dwóch tygodni od zakończenia zajęć w semestre3z letnim nauczyciele akademiccy składają sprawozdania z wykonanych zajęć dydaktycznych. # Sprawozdanie sprawdzone przez pracownika Działu Dydaktyki zatwierdzone przez dziekana i rektora, stanowi podstawę do wypłacenia wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe, obliczone na podstawie stawek określonych przez rektora w uzgodnieniu z kanclerzem. # Godziny zajęć dydaktycznyc") Znacznik: visualeditor
- 09:02, 16 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Wprowadzenie obciążeń nauczycieli do systemu POL-on (Utworzono nową stronę "Zgodnie z art. 343 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce dział dydaktyki wprowadza do systemu POL-on informacje o zajęciach prowadzonych w ramach poszczególnych programów studiów. Terminy dotyczące wprowadzenia danych do systemu określa Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 6.03.2019 w sprawie danych przetwarzanych w Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on") Znacznik: visualeditor
- 08:32, 16 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Ułożenie harmonogramów (rozkładów) zajęć (Utworzono nową stronę "Harmonogramy zajęć (rozkłady zajęć) są układane w systemie informatycznych uczelni e.Mazovia. Do systemu powinny być wprowadzone dane: # Nowy pracownik powinien mieć założone konto w e. Mazovia. # Uruchomienie cyklu. # Grupy studenckie # przypisanie prowadzących do odpowiednich przedmiotów i forma zajęć. # zatwierdzenie i publikacja harmonogramu zajęć USTALIĆ Z DYDAKTYKĄ") Znacznik: visualeditor
- 08:26, 16 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Przekazanie danych do Działu Kadr dotyczących zawarcia nowych umów zleceń na kolejny semestr (Utworzono nową stronę "Po zaplanowaniu obciążeń dydaktycznych dla pracowników z którymi jest zawarta umowa zlecenia, potrzebne dane są przekazywane do działu kadr w celu zawarcia umowy zlecenia. Przekazywane są dane: # Imię i nazwisko prowadzącego. # Tytuł / stopień naukowy # Nazwa i forma przedmiotu") Znacznik: visualeditor
- 08:03, 16 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Zatwierdzenie obciążeń dydaktycznych (Utworzono nową stronę "Wymiar obciążeń dydaktycznych, powinien być taki ja ustalone pensum pracownika zatrudnionego na podstawie '''umowy o pracę'''. Nauczyciel może być zobowiązany przez kierownika właściwej jednostki organizacyjnej do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w godzinach ponadwymiarowych, w wymiarze określonych w art. 127 ust. 6 Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce. Nauczyciele akademiccy z którymi jest zawarta '''umowa zlecenie''' nie mają określonej licz…") Znacznik: visualeditor
- 07:51, 16 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Planowanie obciążeń dydaktycznych (Utworzono nową stronę "# Projekty obciążeń dydaktycznych na następny rok akademicki w terminie do 15 czerwca planują kierownicy katedr z poszczególnych kierunków studiów np. Kierunek Ekonomia planuje kierownik katedry Ekonomii i Zarządzania. Należy uwzględnić limity przyjęć na pierwszy rok studiów. # Ostateczną wersję obciążeń , uwzględniająca wyniki postępowania rekrutacyjnego dziekan po zatwierdzeniu przekazuje do Działu Dydaktyki w terminie do 15 września") Znacznik: visualeditor
- 14:19, 15 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Tematy prac dyplomowych (Utworzono nową stronę "Tematy prac dyplomowych zatwierdza dziekan wydziału. zasady. Zasady precyzowania tematu pracy dyplomowej określa zarządzenie Rektora //////") Znacznik: visualeditor
- 06:54, 15 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Dział Dydaktyki (Utworzono nową stronę "# Planowanie obciążeń dydaktycznych # Zatwierdzenie obciążeń dydaktycznych # Ułożenie harmonogramów zajęć # Zlecenie zwarcia umów zleceń z nauczycielami # Wprowadzenie obciążeń nauczycieli do systemu POl-on (zatrudnienie umowa o pracę lub umowa zlecenia) #") Znacznik: visualeditor
- 14:36, 14 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Rachunek za przeprowadzone zajęcia dydaktyczne (Utworzono nową stronę "Rachunek do sprawozdania z realizacji zajęć dydaktycznych, wypełnia nauczyciel akademicki po przeprowadzenie zajęć dydaktycznych. Wzór druku jest opracowany przez uczelnię. Rachunki składają nauczyciele zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia. Zapis o terminie złożenia rachunku jest zawarty w umowie zlecenia. Rachunek podpisuje nauczyciel, pracownik Działu Dydaktyki i dziekan potwierdzając realizacje zajęć dydaktycznych.") Znacznik: visualeditor
- 14:27, 14 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Sprawozdanie z przeprowadzonych zajęć dydaktycznych (Utworzono nową stronę "Sprawozdanie z realizacji zajęć dydaktycznych, jest druk który wypełnia nauczyciel akademicki po przeprowadzenie zajęć dydaktycznych. Wzór druku jest opracowany przez uczelnię. Sprawozdanie składają nauczyciele zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia. Zapis o terminie złożenia sprawozdania jest zawarty w umowie zlecenia. Sprawozdanie podpisuje nauczyciel, pracownik Działu Dydaktyki i dziekan potwierdzając realizacje zajęć dydaktycznych.") Znacznik: visualeditor
- 14:17, 14 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Kierunki studiów (Utworzono nową stronę "Kierunek studiów ....... Wg stanu na dzień '''14.02.2022''' w Collegium Mazovia prowadzone są kierunki studiów: # Collegium Mazovia siedzibą w Siedlcach ## Wydział Nauk Stosowanych ### Kierunek Finanse i rachunkowość studia I stopnia o profilu praktycznym ### Kierunek Ekonomia studia II stopnia o profilu praktycznym ## Wydział Nauk Technicznych ### Kierunek Budownictw studia I stopnia o profilu praktycznym ## Wydział Nauk o Zdrowiu ### Kierunek Pi…") Znacznik: visualeditor
- 13:58, 14 lut 2022 MZelazowska dyskusja edycje utworzył(a) stronę Syllabus (Utworzono nową stronę "[https://sjp.pwn.pl/slowniki/sylabus.html «informator zawierający program nauki danego przedmiotu, wymagania i kryteria egzaminacyjne oraz przykładowe zadania»]") Znacznik: visualeditor