Rozliczenie semestru umowa zlecenie
Na początku semestru zawierane są umowy zlecenia w celu przeprowadzenia zajęć dydaktycznych. Przeważnie umowa zawierana jest na semestr (zimowy lub letni). Zleceniobiorca zgodnie z umową co miesiąc rozlicza się z przeprowadzonych zajęć w postaci sprawozdania i rachunku / faktury. Zgodnie z zapisem w umowie:
- Wykonawca zobowiązany jest do złożenia rachunku oraz sprawozdania za każdy miesiąc w celu rozliczenia ilości wykonanych godzin dydaktycznych
- Wypłata wynagrodzenia nastąpi do 10-go dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono sprawozdanie i rachunek.
- Dział Dydaktyki sprawdza sprawozdanie i rachunek. Sprawdzone dokumenty są przekazywane do działu kadr.
- Dział Kadr sprawdza rachunek i podpisuje pod względem ................ Następnie rachunki podpisuje rektor.
- Sprawozdanie jest przekazywane z powrotem do Działu Dydaktyki a rachunek do Kwestury.