Rozliczenie semestru umowa zlecenie

Z Mazovia

Na początku semestru zawierane są umowy zlecenia w celu przeprowadzenia zajęć dydaktycznych. Przeważnie umowa zawierana jest na semestr (zimowy lub letni). Zleceniobiorca zgodnie z umową co miesiąc rozlicza się z przeprowadzonych zajęć w postaci sprawozdania i rachunku / faktury. Zgodnie z zapisem w umowie:

  1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia rachunku oraz sprawozdania za każdy miesiąc w celu rozliczenia ilości wykonanych godzin dydaktycznych
  2. Wypłata wynagrodzenia nastąpi do 10-go dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono sprawozdanie i rachunek.
  3. Dział Dydaktyki sprawdza sprawozdanie i rachunek. Sprawdzone dokumenty są przekazywane do działu kadr.
  4. Dział Kadr sprawdza rachunek i podpisuje pod względem ................ Następnie rachunki podpisuje rektor.
  5. Sprawozdanie jest przekazywane z powrotem do Działu Dydaktyki a rachunek do Kwestury.