Proces zatrudniania: Różnice pomiędzy wersjami

Z Mazovia
Nie podano opisu zmian
Znacznik: visualeditor
Znacznik: visualeditor
 
(Nie pokazano 3 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 3: Linia 3:
=== Spis dokumentów do zapoznania się przez każdego nowozatrudnionego pracownika CM (umowa o pracę) ===
=== Spis dokumentów do zapoznania się przez każdego nowozatrudnionego pracownika CM (umowa o pracę) ===


# Podanie o zatrudnienie
# Zgłoszenie do Działu Kadr informacji o konieczności zatrudnienia nowego pracownika.
#Przygotowania dokumentów kadrowych dotyczących podjęcia zatrudnia.
#Podanie o zatrudnienie
#Podpisanie w Dziale Kadr umowy o pracę.
#Kwestionariusz osobowy
#Kwestionariusz osobowy
#Skierowanie na badania lekarskie / Zaświadczenie o braku przeciwskazań do podjęcia pracy na danym stanowisku
#Skierowanie na badania lekarskie / Zaświadczenie o braku przeciwskazań do podjęcia pracy na danym stanowisku
#Oświadczenie dla celów ubezpieczenia
#Podpisanie oświadczenie dla celów ubezpieczenia  
#Oświadczenie o przestrzeganiu tajemnicy służbowej
#Podpisanie oświadczenie o przestrzeganiu tajemnicy służbowej
#Oświadczenie o zapoznaniu się  RODO
#Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się  RODO
#Oświadczenie PIT
#Podpisanie oświadczenie PIT
#Oświadczenie o miejscu pracy podstawowe/ nie podstawowe  
#Podpisanie oświadczenie o miejscu pracy podstawowe/ nie podstawowe
#Karta wstępnego szkolenia BHP
#Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Statutem CM
#Oświadczenie o zapoznaniu się z Statutem CM
# Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Organizacyjnym
# Oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Organizacyjnym
#Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem pracy
#Oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem pracy
#Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Instrukcją Postepowania w sytuacjach awarii lub zdarzeń potencjalnych zagrożeń  życia lub zdrowia
#Oświadczenie o zapoznaniu się z Instrukcją Postepowania w sytuacjach awarii lub zdarzeń potencjalnych zagrożeń  życia lub zdrowia  
#Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku
#Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku
# Regulamin wynagradzania chyba nie ??  
#Przeprowadzenie wstępnego szkolenia BHP
#Zapoznanie się z system E-mazovia.
#Zapoznanie się ze Statutem Collegium Mazovia.
#Regulamin wynagradzania chyba nie ??
#Instrukcja Kancelaryjna; Kancelaria ??
#Instrukcja Kancelaryjna; Kancelaria ??
#
#
Linia 27: Linia 32:
###Oświadczenie lustracyjne
###Oświadczenie lustracyjne
###Zapoznanie się z instrukcją programu E-mazovia
###Zapoznanie się z instrukcją programu E-mazovia
###Podanie danych do systemu POL-on
###Podanie danych do systemu POL-on, JSA,
###
###
##pracownik niebędący nauczycielem akademickim (administracja)
##pracownik niebędący nauczycielem akademickim (administracja)
###Regulamin studiów
###Regulamin studiów - pracownicy Działu Spraw Studenckich, Pracownicy Działu Dydaktyki,
###Zakres obowiązków
###Zakres obowiązków
###Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Collegium Mazovia;
###Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Collegium Mazovia;
###Zapoznanie się z instrukcją programu E-mazovia
##pracownik niebędący nauczycielem akademickim ( pracownicy techniczni)
##pracownik niebędący nauczycielem akademickim ( pracownicy techniczni)
'''Spis dokumentów do zapoznania się przez każdego umowa zlecenie ??'''
#Przekazanie informacji do Działu Informatyki o nadanie niezbędnych uprawnień.
#Przekazanie informacji do Działu Administracji w celu organizacji stanowiska pracy.
#Przeprowadzenie instruktarzu stanowiskowego przez Kierownika Działu w którym pracownik będzie zatrudniony.
#Przedstawienie nowo zatrudnionego pracownika pozostałym pracownikom.
 
#
   
   
'''Spis dokumentów do zapoznania się przez każdego umowa dzieło??'''






Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Dydaktyki:
==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Dydaktyki: ====


Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Administracji:
# [https://dziennikustaw.gov.pl/D2018000166801.pdf Prawo o szkolnictwie wyższym]
#
# Rozporządzenie dotyczące toku studiów
# [https://dziennikustaw.gov.pl/DU/rok/2021/pozycja/2364 Ustawa o Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on]
# [https://dziennikustaw.gov.pl/DU/rok/2022/pozycja/157 Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego]
# Regulamin studiów CM
# Regulamin Studiów Podyplomowych.
# Organizacja roku akademickiego 21/22 (Siedlce, Otwock, Zamość);
# Zapoznanie się z instrukcjami finansowymi.
# Uchwała Senatu w sprawie ustalenia warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia oraz sposobów przeprowadzania rekrutacji na studia w roku akademickim 21/22;
# Oferta edukacyjna (zapoznanie się z nasza ofertą edukacyjną, informacje na ten temat są dostępne na stronie internetowej (Kandydaci-> Oferta edukacyjna).


==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Administracji: ====
- pracownik administracyjny
- pracownik administracyjny


- pracownik techniczny
- pracownik techniczny


=== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Spraw Studenckich: ===
==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Biblioteki: ====
 
 
[https://dziennikustaw.gov.pl/D2018000166801.pdf Prawo o szkolnictwie wyższym]
 
Rozporządzenie dotyczące toku studiów
 
[https://dziennikustaw.gov.pl/DU/rok/2021/pozycja/2364 Ustawa o Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on]
 
[https://dziennikustaw.gov.pl/DU/rok/2022/pozycja/157 Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego]
 
Regulamin studiów CM
 
Regulamin Studiów Podyplomowych;
 


==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Spraw Studenckich: ====


Organizacja roku akademickiego 21/22 (Siedlce, Otwock, Zamość);
# [https://dziennikustaw.gov.pl/D2018000166801.pdf Prawo o szkolnictwie wyższym]
#
# Rozporządzenie dotyczące toku studiów
# [https://dziennikustaw.gov.pl/DU/rok/2021/pozycja/2364 Ustawa o Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on]
# [https://dziennikustaw.gov.pl/DU/rok/2022/pozycja/157 Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego]
# Regulamin studiów CM
# Regulamin Studiów Podyplomowych.
# Organizacja roku akademickiego 21/22 (Siedlce, Otwock, Zamość);
# Zapoznanie się z instrukcjami finansowymi.
# Uchwała Senatu w sprawie ustalenia warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia oraz sposobów przeprowadzania rekrutacji na studia w roku akademickim 21/22;
# Oferta edukacyjna (zapoznanie się z nasza ofertą edukacyjną, informacje na ten temat są dostępne na stronie internetowej (Kandydaci-> Oferta edukacyjna).


Instrukcja Finansowa na rok akademicki 2021/2022;
==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Kwestury: ====


Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Informatyki: ====


Uchwała Senatu w sprawie ustalenia warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia oraz sposobów przeprowadzania rekrutacji na studia w roku akademickim 21/22;
==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika ....... ====


Oferta edukacyjna (zapoznanie się z nasza ofertą edukacyjną, informacje na ten temat są dostępne na stronie internetowej (Kandydaci-> Oferta edukacyjna).
==== Proces zawierania umowy o dzieło ====


== Do uzupełnienia ==
==== Proces zawierania umowy zlecenia ====
<blockquote>Tekst.
<blockquote>
# Informacja do działu Kadr o  potrzebie zawarcia nowej umowy zlecenia.
# Podanie zakresu tematycznego umowy, oraz okresu na jaki ma być zwarta.
# Zapoznanie z dokumentami kadrowymi oraz drukami rozliczenia umowy zlecenia.
# Przekazanie informacji do działu informatyki (jeżeli jest to umowa z nauczycielem akademickim) o nadanie odpowiednich uprawnień.
# '''Spis dokumentów do zapoznania się przez każdego umowa zlecenie ??'''
## Podanie o zatrudnienie
##Kwestionariusz osobowy
##Oświadczenie dla celów ubezpieczenia
##Oświadczenie o przestrzeganiu tajemnicy służbowej
##Oświadczenie o zapoznaniu się  RODO
##Oświadczenie PIT
##Oświadczenie o zapoznaniu się z Instrukcją Postepowania w sytuacjach awarii lub zdarzeń potencjalnych zagrożeń  życia lub zdrowia
##Drukami rozliczeniowymi (sprawozdanie + rachunek)


=== Opis ===
# Wprowadzenie zleceniobiorcy (umowa zlecenie - prowadzenie zajęć dydaktycznych) do programu POl-on
Tekst.


==== Opis ====
</blockquote>
Tekst.</blockquote>

Aktualna wersja na dzień 08:51, 14 lut 2022

Dokumenty do zapoznania się nowozatrudnionego:[edytuj | | edytuj źródło]

Spis dokumentów do zapoznania się przez każdego nowozatrudnionego pracownika CM (umowa o pracę)[edytuj | | edytuj źródło]

  1. Zgłoszenie do Działu Kadr informacji o konieczności zatrudnienia nowego pracownika.
  2. Przygotowania dokumentów kadrowych dotyczących podjęcia zatrudnia.
  3. Podanie o zatrudnienie
  4. Podpisanie w Dziale Kadr umowy o pracę.
  5. Kwestionariusz osobowy
  6. Skierowanie na badania lekarskie / Zaświadczenie o braku przeciwskazań do podjęcia pracy na danym stanowisku
  7. Podpisanie oświadczenie dla celów ubezpieczenia
  8. Podpisanie oświadczenie o przestrzeganiu tajemnicy służbowej
  9. Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się RODO
  10. Podpisanie oświadczenie PIT
  11. Podpisanie oświadczenie o miejscu pracy podstawowe/ nie podstawowe
  12. Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Statutem CM
  13. Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Organizacyjnym
  14. Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem pracy
  15. Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Instrukcją Postepowania w sytuacjach awarii lub zdarzeń potencjalnych zagrożeń życia lub zdrowia
  16. Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku
  17. Przeprowadzenie wstępnego szkolenia BHP
  18. Zapoznanie się z system E-mazovia.
  19. Zapoznanie się ze Statutem Collegium Mazovia.
  20. Regulamin wynagradzania chyba nie ??
  21. Instrukcja Kancelaryjna; Kancelaria ??
  22. W zależności od zatrudnienia:
    1. nauczyciel akademicki
      1. Regulamin studiów
      2. Uchwała Senatu CM w sprawie obowiązków dydaktycznych .....
      3. Oświadczenie lustracyjne
      4. Zapoznanie się z instrukcją programu E-mazovia
      5. Podanie danych do systemu POL-on, JSA,
    2. pracownik niebędący nauczycielem akademickim (administracja)
      1. Regulamin studiów - pracownicy Działu Spraw Studenckich, Pracownicy Działu Dydaktyki,
      2. Zakres obowiązków
      3. Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Collegium Mazovia;
      4. Zapoznanie się z instrukcją programu E-mazovia
    3. pracownik niebędący nauczycielem akademickim ( pracownicy techniczni)
  23. Przekazanie informacji do Działu Informatyki o nadanie niezbędnych uprawnień.
  24. Przekazanie informacji do Działu Administracji w celu organizacji stanowiska pracy.
  25. Przeprowadzenie instruktarzu stanowiskowego przez Kierownika Działu w którym pracownik będzie zatrudniony.
  26. Przedstawienie nowo zatrudnionego pracownika pozostałym pracownikom.



Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Dydaktyki:[edytuj | | edytuj źródło]

  1. Prawo o szkolnictwie wyższym
  2. Rozporządzenie dotyczące toku studiów
  3. Ustawa o Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on
  4. Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego
  5. Regulamin studiów CM
  6. Regulamin Studiów Podyplomowych.
  7. Organizacja roku akademickiego 21/22 (Siedlce, Otwock, Zamość);
  8. Zapoznanie się z instrukcjami finansowymi.
  9. Uchwała Senatu w sprawie ustalenia warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia oraz sposobów przeprowadzania rekrutacji na studia w roku akademickim 21/22;
  10. Oferta edukacyjna (zapoznanie się z nasza ofertą edukacyjną, informacje na ten temat są dostępne na stronie internetowej (Kandydaci-> Oferta edukacyjna).

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Administracji:[edytuj | | edytuj źródło]

- pracownik administracyjny

- pracownik techniczny

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Biblioteki:[edytuj | | edytuj źródło]

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Spraw Studenckich:[edytuj | | edytuj źródło]

  1. Prawo o szkolnictwie wyższym
  2. Rozporządzenie dotyczące toku studiów
  3. Ustawa o Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on
  4. Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego
  5. Regulamin studiów CM
  6. Regulamin Studiów Podyplomowych.
  7. Organizacja roku akademickiego 21/22 (Siedlce, Otwock, Zamość);
  8. Zapoznanie się z instrukcjami finansowymi.
  9. Uchwała Senatu w sprawie ustalenia warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia oraz sposobów przeprowadzania rekrutacji na studia w roku akademickim 21/22;
  10. Oferta edukacyjna (zapoznanie się z nasza ofertą edukacyjną, informacje na ten temat są dostępne na stronie internetowej (Kandydaci-> Oferta edukacyjna).

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Kwestury:[edytuj | | edytuj źródło]

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Informatyki:[edytuj | | edytuj źródło]

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika .......[edytuj | | edytuj źródło]

Proces zawierania umowy o dzieło[edytuj | | edytuj źródło]

Proces zawierania umowy zlecenia[edytuj | | edytuj źródło]

  1. Informacja do działu Kadr o potrzebie zawarcia nowej umowy zlecenia.
  2. Podanie zakresu tematycznego umowy, oraz okresu na jaki ma być zwarta.
  3. Zapoznanie z dokumentami kadrowymi oraz drukami rozliczenia umowy zlecenia.
  4. Przekazanie informacji do działu informatyki (jeżeli jest to umowa z nauczycielem akademickim) o nadanie odpowiednich uprawnień.
  5. Spis dokumentów do zapoznania się przez każdego umowa zlecenie ??
    1. Podanie o zatrudnienie
    2. Kwestionariusz osobowy
    3. Oświadczenie dla celów ubezpieczenia
    4. Oświadczenie o przestrzeganiu tajemnicy służbowej
    5. Oświadczenie o zapoznaniu się RODO
    6. Oświadczenie PIT
    7. Oświadczenie o zapoznaniu się z Instrukcją Postepowania w sytuacjach awarii lub zdarzeń potencjalnych zagrożeń życia lub zdrowia
    8. Drukami rozliczeniowymi (sprawozdanie + rachunek)
  1. Wprowadzenie zleceniobiorcy (umowa zlecenie - prowadzenie zajęć dydaktycznych) do programu POl-on