Proces zatrudniania

Z Mazovia

Dokumenty do zapoznania się nowozatrudnionego:[edytuj | | edytuj źródło]

Spis dokumentów do zapoznania się przez każdego nowozatrudnionego pracownika CM (umowa o pracę)[edytuj | | edytuj źródło]

  1. Zgłoszenie do Działu Kadr informacji o konieczności zatrudnienia nowego pracownika.
  2. Przygotowania dokumentów kadrowych dotyczących podjęcia zatrudnia.
  3. Podanie o zatrudnienie
  4. Podpisanie w Dziale Kadr umowy o pracę.
  5. Kwestionariusz osobowy
  6. Skierowanie na badania lekarskie / Zaświadczenie o braku przeciwskazań do podjęcia pracy na danym stanowisku
  7. Podpisanie oświadczenie dla celów ubezpieczenia
  8. Podpisanie oświadczenie o przestrzeganiu tajemnicy służbowej
  9. Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się RODO
  10. Podpisanie oświadczenie PIT
  11. Podpisanie oświadczenie o miejscu pracy podstawowe/ nie podstawowe
  12. Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Statutem CM
  13. Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Organizacyjnym
  14. Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem pracy
  15. Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Instrukcją Postepowania w sytuacjach awarii lub zdarzeń potencjalnych zagrożeń życia lub zdrowia
  16. Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku
  17. Przeprowadzenie wstępnego szkolenia BHP
  18. Zapoznanie się z system E-mazovia.
  19. Zapoznanie się ze Statutem Collegium Mazovia.
  20. Regulamin wynagradzania chyba nie ??
  21. Instrukcja Kancelaryjna; Kancelaria ??
  22. W zależności od zatrudnienia:
    1. nauczyciel akademicki
      1. Regulamin studiów
      2. Uchwała Senatu CM w sprawie obowiązków dydaktycznych .....
      3. Oświadczenie lustracyjne
      4. Zapoznanie się z instrukcją programu E-mazovia
      5. Podanie danych do systemu POL-on, JSA,
    2. pracownik niebędący nauczycielem akademickim (administracja)
      1. Regulamin studiów - pracownicy Działu Spraw Studenckich, Pracownicy Działu Dydaktyki,
      2. Zakres obowiązków
      3. Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Collegium Mazovia;
      4. Zapoznanie się z instrukcją programu E-mazovia
    3. pracownik niebędący nauczycielem akademickim ( pracownicy techniczni)
  23. Przekazanie informacji do Działu Informatyki o nadanie niezbędnych uprawnień.
  24. Przekazanie informacji do Działu Administracji w celu organizacji stanowiska pracy.
  25. Przeprowadzenie instruktarzu stanowiskowego przez Kierownika Działu w którym pracownik będzie zatrudniony.
  26. Przedstawienie nowo zatrudnionego pracownika pozostałym pracownikom.



Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Dydaktyki:[edytuj | | edytuj źródło]

  1. Prawo o szkolnictwie wyższym
  2. Rozporządzenie dotyczące toku studiów
  3. Ustawa o Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on
  4. Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego
  5. Regulamin studiów CM
  6. Regulamin Studiów Podyplomowych.
  7. Organizacja roku akademickiego 21/22 (Siedlce, Otwock, Zamość);
  8. Zapoznanie się z instrukcjami finansowymi.
  9. Uchwała Senatu w sprawie ustalenia warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia oraz sposobów przeprowadzania rekrutacji na studia w roku akademickim 21/22;
  10. Oferta edukacyjna (zapoznanie się z nasza ofertą edukacyjną, informacje na ten temat są dostępne na stronie internetowej (Kandydaci-> Oferta edukacyjna).

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Administracji:[edytuj | | edytuj źródło]

- pracownik administracyjny

- pracownik techniczny

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Biblioteki:[edytuj | | edytuj źródło]

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Spraw Studenckich:[edytuj | | edytuj źródło]

  1. Prawo o szkolnictwie wyższym
  2. Rozporządzenie dotyczące toku studiów
  3. Ustawa o Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on
  4. Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego
  5. Regulamin studiów CM
  6. Regulamin Studiów Podyplomowych.
  7. Organizacja roku akademickiego 21/22 (Siedlce, Otwock, Zamość);
  8. Zapoznanie się z instrukcjami finansowymi.
  9. Uchwała Senatu w sprawie ustalenia warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia oraz sposobów przeprowadzania rekrutacji na studia w roku akademickim 21/22;
  10. Oferta edukacyjna (zapoznanie się z nasza ofertą edukacyjną, informacje na ten temat są dostępne na stronie internetowej (Kandydaci-> Oferta edukacyjna).

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Kwestury:[edytuj | | edytuj źródło]

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Informatyki:[edytuj | | edytuj źródło]

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika .......[edytuj | | edytuj źródło]

Proces zawierania umowy o dzieło[edytuj | | edytuj źródło]

Proces zawierania umowy zlecenia[edytuj | | edytuj źródło]

  1. Informacja do działu Kadr o potrzebie zawarcia nowej umowy zlecenia.
  2. Podanie zakresu tematycznego umowy, oraz okresu na jaki ma być zwarta.
  3. Zapoznanie z dokumentami kadrowymi oraz drukami rozliczenia umowy zlecenia.
  4. Przekazanie informacji do działu informatyki (jeżeli jest to umowa z nauczycielem akademickim) o nadanie odpowiednich uprawnień.
  5. Spis dokumentów do zapoznania się przez każdego umowa zlecenie ??
    1. Podanie o zatrudnienie
    2. Kwestionariusz osobowy
    3. Oświadczenie dla celów ubezpieczenia
    4. Oświadczenie o przestrzeganiu tajemnicy służbowej
    5. Oświadczenie o zapoznaniu się RODO
    6. Oświadczenie PIT
    7. Oświadczenie o zapoznaniu się z Instrukcją Postepowania w sytuacjach awarii lub zdarzeń potencjalnych zagrożeń życia lub zdrowia
    8. Drukami rozliczeniowymi (sprawozdanie + rachunek)
  1. Wprowadzenie zleceniobiorcy (umowa zlecenie - prowadzenie zajęć dydaktycznych) do programu POl-on