Proces zatrudniania: Różnice pomiędzy wersjami

Z Mazovia
Utworzenie strony
Znacznik: visualeditor
 
Znacznik: visualeditor
 
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
== Dokumenty do zapoznania się nowozatrudnionego: ==
== Dokumenty do zapoznania się nowozatrudnionego: ==


=== Spis dokumentów do zapoznania się przez każdego nowozatrudnionego pracownika CM ===
=== Spis dokumentów do zapoznania się przez każdego nowozatrudnionego pracownika CM (umowa o pracę) ===


# Statut uczelni
# Zgłoszenie do Działu Kadr informacji o konieczności zatrudnienia nowego pracownika.
# Regulamin pracy
#Przygotowania dokumentów kadrowych dotyczących podjęcia zatrudnia.
# Regulamin wynagradzania
#Podanie o zatrudnienie
#Podpisanie w Dziale Kadr umowy o pracę.
#Kwestionariusz osobowy
#Skierowanie na badania lekarskie / Zaświadczenie o braku przeciwskazań do podjęcia pracy na danym stanowisku
#Podpisanie oświadczenie dla celów ubezpieczenia
#Podpisanie oświadczenie o przestrzeganiu tajemnicy służbowej
#Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się  RODO
#Podpisanie oświadczenie PIT
#Podpisanie oświadczenie o miejscu pracy podstawowe/ nie podstawowe
#Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Statutem CM
# Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Organizacyjnym
#Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem pracy
#Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Instrukcją Postepowania w sytuacjach awarii lub zdarzeń potencjalnych zagrożeń  życia lub zdrowia
#Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku
#Przeprowadzenie wstępnego szkolenia BHP
#Zapoznanie się z system E-mazovia.
#Zapoznanie się ze Statutem Collegium Mazovia.
#Regulamin wynagradzania chyba nie ??
#Instrukcja Kancelaryjna; Kancelaria ??
#
#
#W zależności od zatrudnienia:
##nauczyciel akademicki
###Regulamin studiów
###Uchwała Senatu CM w sprawie obowiązków dydaktycznych .....
###Oświadczenie lustracyjne
###Zapoznanie się z instrukcją programu E-mazovia
###Podanie danych do systemu POL-on, JSA,
###
##pracownik niebędący nauczycielem akademickim (administracja)
###Regulamin studiów - pracownicy Działu Spraw Studenckich, Pracownicy Działu Dydaktyki,
###Zakres obowiązków
###Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Collegium Mazovia;
###Zapoznanie się z instrukcją programu E-mazovia
##pracownik niebędący nauczycielem akademickim ( pracownicy techniczni)
#Przekazanie informacji do Działu Informatyki o nadanie niezbędnych uprawnień.
#Przekazanie informacji do Działu Administracji w celu organizacji stanowiska pracy.
#Przeprowadzenie instruktarzu stanowiskowego przez Kierownika Działu w którym pracownik będzie zatrudniony.
#Przedstawienie nowo zatrudnionego pracownika pozostałym pracownikom.


=== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Spraw Studenckich: ===
#
4.     Instrukcja Kancelaryjna;


5.     Regulamin Organizacyjny;


6.     Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Collegium Mazovia;


7.     Instrukcja Postepowania w sytuacjach awarii lub zdarzeń potencjalnych zagrożeń życiu lub zdrowiu;
==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Dydaktyki: ====


8.     Regulamin studiów CM z dnia 20 września 2019 r. oraz Regulamin Studiów Podyplomowych;
# [https://dziennikustaw.gov.pl/D2018000166801.pdf Prawo o szkolnictwie wyższym]
#
# Rozporządzenie dotyczące toku studiów
# [https://dziennikustaw.gov.pl/DU/rok/2021/pozycja/2364 Ustawa o Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on]
# [https://dziennikustaw.gov.pl/DU/rok/2022/pozycja/157 Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego]
# Regulamin studiów CM
# Regulamin Studiów Podyplomowych.
# Organizacja roku akademickiego 21/22 (Siedlce, Otwock, Zamość);
# Zapoznanie się z instrukcjami finansowymi.
# Uchwała Senatu w sprawie ustalenia warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia oraz sposobów przeprowadzania rekrutacji na studia w roku akademickim 21/22;
# Oferta edukacyjna (zapoznanie się z nasza ofertą edukacyjną, informacje na ten temat są dostępne na stronie internetowej (Kandydaci-> Oferta edukacyjna).


9.     Organizacja roku akademickiego 21/22 (Siedlce, Otwock, Zamość);
==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Administracji: ====
- pracownik administracyjny


10.  Instrukcja Finansowa na rok akademicki 2021/2022;
- pracownik techniczny


11.  Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Biblioteki: ====


12.  Uchwała Senatu w sprawie ustalenia warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia oraz sposobów przeprowadzania rekrutacji na studia w roku akademickim 21/22;
==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Spraw Studenckich: ====


13.  Oferta edukacyjna (zapoznanie się z nasza ofertą edukacyjną, informacje na ten temat są dostępne na stronie internetowej (Kandydaci-> Oferta edukacyjna).
# [https://dziennikustaw.gov.pl/D2018000166801.pdf Prawo o szkolnictwie wyższym]
#
# Rozporządzenie dotyczące toku studiów
# [https://dziennikustaw.gov.pl/DU/rok/2021/pozycja/2364 Ustawa o Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on]
# [https://dziennikustaw.gov.pl/DU/rok/2022/pozycja/157 Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego]
# Regulamin studiów CM
# Regulamin Studiów Podyplomowych.
# Organizacja roku akademickiego 21/22 (Siedlce, Otwock, Zamość);
# Zapoznanie się z instrukcjami finansowymi.
# Uchwała Senatu w sprawie ustalenia warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia oraz sposobów przeprowadzania rekrutacji na studia w roku akademickim 21/22;
# Oferta edukacyjna (zapoznanie się z nasza ofertą edukacyjną, informacje na ten temat są dostępne na stronie internetowej (Kandydaci-> Oferta edukacyjna).


== Dział ==
==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Kwestury: ====
Tekst.


=== Opis ===
==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Informatyki: ====
Tekst.


==== Opis ====
==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika ....... ====
Tekst.
 
==== Proces zawierania umowy o dzieło ====
 
==== Proces zawierania umowy zlecenia ====
<blockquote>
# Informacja do działu Kadr o  potrzebie zawarcia nowej umowy zlecenia.
# Podanie zakresu tematycznego umowy, oraz okresu na jaki ma być zwarta.
# Zapoznanie z dokumentami kadrowymi oraz drukami rozliczenia umowy zlecenia.
# Przekazanie informacji do działu informatyki (jeżeli jest to umowa z nauczycielem akademickim) o nadanie odpowiednich uprawnień.
# '''Spis dokumentów do zapoznania się przez każdego umowa zlecenie ??'''
## Podanie o zatrudnienie
##Kwestionariusz osobowy
##Oświadczenie dla celów ubezpieczenia
##Oświadczenie o przestrzeganiu tajemnicy służbowej
##Oświadczenie o zapoznaniu się  RODO
##Oświadczenie PIT
##Oświadczenie o zapoznaniu się z Instrukcją Postepowania w sytuacjach awarii lub zdarzeń potencjalnych zagrożeń  życia lub zdrowia
##Drukami rozliczeniowymi (sprawozdanie + rachunek)
 
# Wprowadzenie zleceniobiorcy (umowa zlecenie - prowadzenie zajęć dydaktycznych) do programu POl-on
 
</blockquote>

Aktualna wersja na dzień 08:51, 14 lut 2022

Dokumenty do zapoznania się nowozatrudnionego:[edytuj | | edytuj źródło]

Spis dokumentów do zapoznania się przez każdego nowozatrudnionego pracownika CM (umowa o pracę)[edytuj | | edytuj źródło]

  1. Zgłoszenie do Działu Kadr informacji o konieczności zatrudnienia nowego pracownika.
  2. Przygotowania dokumentów kadrowych dotyczących podjęcia zatrudnia.
  3. Podanie o zatrudnienie
  4. Podpisanie w Dziale Kadr umowy o pracę.
  5. Kwestionariusz osobowy
  6. Skierowanie na badania lekarskie / Zaświadczenie o braku przeciwskazań do podjęcia pracy na danym stanowisku
  7. Podpisanie oświadczenie dla celów ubezpieczenia
  8. Podpisanie oświadczenie o przestrzeganiu tajemnicy służbowej
  9. Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się RODO
  10. Podpisanie oświadczenie PIT
  11. Podpisanie oświadczenie o miejscu pracy podstawowe/ nie podstawowe
  12. Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Statutem CM
  13. Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Organizacyjnym
  14. Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem pracy
  15. Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Instrukcją Postepowania w sytuacjach awarii lub zdarzeń potencjalnych zagrożeń życia lub zdrowia
  16. Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku
  17. Przeprowadzenie wstępnego szkolenia BHP
  18. Zapoznanie się z system E-mazovia.
  19. Zapoznanie się ze Statutem Collegium Mazovia.
  20. Regulamin wynagradzania chyba nie ??
  21. Instrukcja Kancelaryjna; Kancelaria ??
  22. W zależności od zatrudnienia:
    1. nauczyciel akademicki
      1. Regulamin studiów
      2. Uchwała Senatu CM w sprawie obowiązków dydaktycznych .....
      3. Oświadczenie lustracyjne
      4. Zapoznanie się z instrukcją programu E-mazovia
      5. Podanie danych do systemu POL-on, JSA,
    2. pracownik niebędący nauczycielem akademickim (administracja)
      1. Regulamin studiów - pracownicy Działu Spraw Studenckich, Pracownicy Działu Dydaktyki,
      2. Zakres obowiązków
      3. Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Collegium Mazovia;
      4. Zapoznanie się z instrukcją programu E-mazovia
    3. pracownik niebędący nauczycielem akademickim ( pracownicy techniczni)
  23. Przekazanie informacji do Działu Informatyki o nadanie niezbędnych uprawnień.
  24. Przekazanie informacji do Działu Administracji w celu organizacji stanowiska pracy.
  25. Przeprowadzenie instruktarzu stanowiskowego przez Kierownika Działu w którym pracownik będzie zatrudniony.
  26. Przedstawienie nowo zatrudnionego pracownika pozostałym pracownikom.



Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Dydaktyki:[edytuj | | edytuj źródło]

  1. Prawo o szkolnictwie wyższym
  2. Rozporządzenie dotyczące toku studiów
  3. Ustawa o Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on
  4. Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego
  5. Regulamin studiów CM
  6. Regulamin Studiów Podyplomowych.
  7. Organizacja roku akademickiego 21/22 (Siedlce, Otwock, Zamość);
  8. Zapoznanie się z instrukcjami finansowymi.
  9. Uchwała Senatu w sprawie ustalenia warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia oraz sposobów przeprowadzania rekrutacji na studia w roku akademickim 21/22;
  10. Oferta edukacyjna (zapoznanie się z nasza ofertą edukacyjną, informacje na ten temat są dostępne na stronie internetowej (Kandydaci-> Oferta edukacyjna).

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Administracji:[edytuj | | edytuj źródło]

- pracownik administracyjny

- pracownik techniczny

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Biblioteki:[edytuj | | edytuj źródło]

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Spraw Studenckich:[edytuj | | edytuj źródło]

  1. Prawo o szkolnictwie wyższym
  2. Rozporządzenie dotyczące toku studiów
  3. Ustawa o Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on
  4. Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego
  5. Regulamin studiów CM
  6. Regulamin Studiów Podyplomowych.
  7. Organizacja roku akademickiego 21/22 (Siedlce, Otwock, Zamość);
  8. Zapoznanie się z instrukcjami finansowymi.
  9. Uchwała Senatu w sprawie ustalenia warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia oraz sposobów przeprowadzania rekrutacji na studia w roku akademickim 21/22;
  10. Oferta edukacyjna (zapoznanie się z nasza ofertą edukacyjną, informacje na ten temat są dostępne na stronie internetowej (Kandydaci-> Oferta edukacyjna).

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Kwestury:[edytuj | | edytuj źródło]

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Informatyki:[edytuj | | edytuj źródło]

Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika .......[edytuj | | edytuj źródło]

Proces zawierania umowy o dzieło[edytuj | | edytuj źródło]

Proces zawierania umowy zlecenia[edytuj | | edytuj źródło]

  1. Informacja do działu Kadr o potrzebie zawarcia nowej umowy zlecenia.
  2. Podanie zakresu tematycznego umowy, oraz okresu na jaki ma być zwarta.
  3. Zapoznanie z dokumentami kadrowymi oraz drukami rozliczenia umowy zlecenia.
  4. Przekazanie informacji do działu informatyki (jeżeli jest to umowa z nauczycielem akademickim) o nadanie odpowiednich uprawnień.
  5. Spis dokumentów do zapoznania się przez każdego umowa zlecenie ??
    1. Podanie o zatrudnienie
    2. Kwestionariusz osobowy
    3. Oświadczenie dla celów ubezpieczenia
    4. Oświadczenie o przestrzeganiu tajemnicy służbowej
    5. Oświadczenie o zapoznaniu się RODO
    6. Oświadczenie PIT
    7. Oświadczenie o zapoznaniu się z Instrukcją Postepowania w sytuacjach awarii lub zdarzeń potencjalnych zagrożeń życia lub zdrowia
    8. Drukami rozliczeniowymi (sprawozdanie + rachunek)
  1. Wprowadzenie zleceniobiorcy (umowa zlecenie - prowadzenie zajęć dydaktycznych) do programu POl-on