Przejdź do zawartości
Menu główne
Menu główne
przypnij
ukryj
Nawigacja
Strona główna
Ostatnie zmiany
Losowa strona
Pomoc z MediaWiki
Mazovia
Szukaj
Szukaj
Utwórz konto
Zaloguj się
Narzędzia osobiste
Utwórz konto
Zaloguj się
Strony dla anonimowych edytorów
dowiedz się więcej
Edycje
Dyskusja
Edytujesz
Proces zatrudniania
Strona
Dyskusja
polski
Czytaj
Edytuj
Wyświetl historię
Narzędzia
Narzędzia
przypnij
ukryj
Działania
Czytaj
Edytuj
Wyświetl historię
Ogólne
Linkujące
Zmiany w linkowanych
Strony specjalne
Informacje o tej stronie
Uwaga:
Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli
zalogujesz się
lub
utworzysz konto
, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Filtr antyspamowy.
Nie
wpisuj tu nic!
== Dokumenty do zapoznania się nowozatrudnionego: == === Spis dokumentów do zapoznania się przez każdego nowozatrudnionego pracownika CM (umowa o pracę) === # Zgłoszenie do Działu Kadr informacji o konieczności zatrudnienia nowego pracownika. #Przygotowania dokumentów kadrowych dotyczących podjęcia zatrudnia. #Podanie o zatrudnienie #Podpisanie w Dziale Kadr umowy o pracę. #Kwestionariusz osobowy #Skierowanie na badania lekarskie / Zaświadczenie o braku przeciwskazań do podjęcia pracy na danym stanowisku #Podpisanie oświadczenie dla celów ubezpieczenia #Podpisanie oświadczenie o przestrzeganiu tajemnicy służbowej #Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się RODO #Podpisanie oświadczenie PIT #Podpisanie oświadczenie o miejscu pracy podstawowe/ nie podstawowe #Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Statutem CM # Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Organizacyjnym #Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem pracy #Podpisanie oświadczenie o zapoznaniu się z Instrukcją Postepowania w sytuacjach awarii lub zdarzeń potencjalnych zagrożeń życia lub zdrowia #Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku #Przeprowadzenie wstępnego szkolenia BHP #Zapoznanie się z system E-mazovia. #Zapoznanie się ze Statutem Collegium Mazovia. #Regulamin wynagradzania chyba nie ?? #Instrukcja Kancelaryjna; Kancelaria ?? # # #W zależności od zatrudnienia: ##nauczyciel akademicki ###Regulamin studiów ###Uchwała Senatu CM w sprawie obowiązków dydaktycznych ..... ###Oświadczenie lustracyjne ###Zapoznanie się z instrukcją programu E-mazovia ###Podanie danych do systemu POL-on, JSA, ### ##pracownik niebędący nauczycielem akademickim (administracja) ###Regulamin studiów - pracownicy Działu Spraw Studenckich, Pracownicy Działu Dydaktyki, ###Zakres obowiązków ###Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Collegium Mazovia; ###Zapoznanie się z instrukcją programu E-mazovia ##pracownik niebędący nauczycielem akademickim ( pracownicy techniczni) #Przekazanie informacji do Działu Informatyki o nadanie niezbędnych uprawnień. #Przekazanie informacji do Działu Administracji w celu organizacji stanowiska pracy. #Przeprowadzenie instruktarzu stanowiskowego przez Kierownika Działu w którym pracownik będzie zatrudniony. #Przedstawienie nowo zatrudnionego pracownika pozostałym pracownikom. # ==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Dydaktyki: ==== # [https://dziennikustaw.gov.pl/D2018000166801.pdf Prawo o szkolnictwie wyższym] # # Rozporządzenie dotyczące toku studiów # [https://dziennikustaw.gov.pl/DU/rok/2021/pozycja/2364 Ustawa o Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on] # [https://dziennikustaw.gov.pl/DU/rok/2022/pozycja/157 Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego] # Regulamin studiów CM # Regulamin Studiów Podyplomowych. # Organizacja roku akademickiego 21/22 (Siedlce, Otwock, Zamość); # Zapoznanie się z instrukcjami finansowymi. # Uchwała Senatu w sprawie ustalenia warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia oraz sposobów przeprowadzania rekrutacji na studia w roku akademickim 21/22; # Oferta edukacyjna (zapoznanie się z nasza ofertą edukacyjną, informacje na ten temat są dostępne na stronie internetowej (Kandydaci-> Oferta edukacyjna). ==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Administracji: ==== - pracownik administracyjny - pracownik techniczny ==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Biblioteki: ==== ==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Spraw Studenckich: ==== # [https://dziennikustaw.gov.pl/D2018000166801.pdf Prawo o szkolnictwie wyższym] # # Rozporządzenie dotyczące toku studiów # [https://dziennikustaw.gov.pl/DU/rok/2021/pozycja/2364 Ustawa o Zintegrowanym Systemie Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on] # [https://dziennikustaw.gov.pl/DU/rok/2022/pozycja/157 Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego] # Regulamin studiów CM # Regulamin Studiów Podyplomowych. # Organizacja roku akademickiego 21/22 (Siedlce, Otwock, Zamość); # Zapoznanie się z instrukcjami finansowymi. # Uchwała Senatu w sprawie ustalenia warunków, trybu oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia oraz sposobów przeprowadzania rekrutacji na studia w roku akademickim 21/22; # Oferta edukacyjna (zapoznanie się z nasza ofertą edukacyjną, informacje na ten temat są dostępne na stronie internetowej (Kandydaci-> Oferta edukacyjna). ==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Kwestury: ==== ==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika Działu Informatyki: ==== ==== Spis dokumentów do zapoznania się przez nowozatrudnionego pracownika ....... ==== ==== Proces zawierania umowy o dzieło ==== ==== Proces zawierania umowy zlecenia ==== <blockquote> # Informacja do działu Kadr o potrzebie zawarcia nowej umowy zlecenia. # Podanie zakresu tematycznego umowy, oraz okresu na jaki ma być zwarta. # Zapoznanie z dokumentami kadrowymi oraz drukami rozliczenia umowy zlecenia. # Przekazanie informacji do działu informatyki (jeżeli jest to umowa z nauczycielem akademickim) o nadanie odpowiednich uprawnień. # '''Spis dokumentów do zapoznania się przez każdego umowa zlecenie ??''' ## Podanie o zatrudnienie ##Kwestionariusz osobowy ##Oświadczenie dla celów ubezpieczenia ##Oświadczenie o przestrzeganiu tajemnicy służbowej ##Oświadczenie o zapoznaniu się RODO ##Oświadczenie PIT ##Oświadczenie o zapoznaniu się z Instrukcją Postepowania w sytuacjach awarii lub zdarzeń potencjalnych zagrożeń życia lub zdrowia ##Drukami rozliczeniowymi (sprawozdanie + rachunek) # Wprowadzenie zleceniobiorcy (umowa zlecenie - prowadzenie zajęć dydaktycznych) do programu POl-on </blockquote>
Opis zmian:
Wszelki wkład na Mazovia może być edytowany, zmieniany lub usunięty przez innych użytkowników. Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach
domeny publicznej
lub kompatybilnych (zobacz także
Mazovia:Prawa autorskie
).
PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!
Anuluj
Pomoc w edycji
(otwiera się w nowym oknie)
Przełącz ograniczenie szerokości strony