Przejdź do zawartości
Menu główne
Menu główne
przypnij
ukryj
Nawigacja
Strona główna
Ostatnie zmiany
Losowa strona
Pomoc z MediaWiki
Mazovia
Szukaj
Szukaj
Utwórz konto
Zaloguj się
Narzędzia osobiste
Utwórz konto
Zaloguj się
Strony dla anonimowych edytorów
dowiedz się więcej
Edycje
Dyskusja
Edytujesz
Zapisy na studia
(sekcja)
Strona
Dyskusja
polski
Czytaj
Edytuj
Wyświetl historię
Narzędzia
Narzędzia
przypnij
ukryj
Działania
Czytaj
Edytuj
Wyświetl historię
Ogólne
Linkujące
Zmiany w linkowanych
Strony specjalne
Informacje o tej stronie
Uwaga:
Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli
zalogujesz się
lub
utworzysz konto
, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Filtr antyspamowy.
Nie
wpisuj tu nic!
== '''Procedura ZAPISY''' == '''Czego potrzebuję?''' 1. Nowej strony identycznej z obecną stroną Rekrutacja, lecz z inną treścią i tytułem (Zapisy) – cała procedura, podstawa prawna, grafika itd. byłaby inna. Mechanizm ten sam. Zapis polegałby na pokazaniu tych samych rekrutacji, które prowadziliśmy. 2. Funkcję rekrutacji automatycznej trzeba zablokować – po terminie rekrutach sama się blokuje (lub ręcznie, specjalne uprawnienie – obecnie jest uprawnienie do tworzenia rekrutacji i tak może zostać). 3. Wprowadzić funkcję rekrutach studenta ręcznie, pojedynczo. 4. Potrzebny jest mechanizm zmiany statusu studenta „nieimmatrykulowany” na „studiuje” Mechanizm pkt 4 zmiany statusu studenta Obecnie jest komunikat: Potwierdzam, że student podpisał ślubowanie! Status studenta zostanie zmieniony na: '''Studiuje''' ''Student będzie widoczny w tabeli Studenci.'' '''Trzeba dodać następującą procedurę:''' Pracownik wypełnia formularz, gdzie zaznacza pola wyboru (checklista) 1. przypisano osiągnięcia studenta 2. ustalono różnice programowe 3. ustalono opłaty za świadczenie nauki 4. student zawarł umowę o świadczenie nauki 5. student złożył ślubowanie dalej wpisuje decyzję dziekana. Dopiero po wypełnieniu tych 6 kroków może nastąpić immatrykulacja i zmiana statusu na „studiuje”. '''UWAGA 1''' Będziemy sukcesywnie ten formularz automatyzować. To znaczy, gdy opłaty za naukę będą się same obliczać z różnic programowych, usuniemy taki checkbox z listy. Dalej, wniosek rekrutacyjny jest podaniem do dziekana. Nie mamy funkcji na wykonanie decyzji dziekana na takim wniosku. Obecnie dziekani pracują ręcznie i wystarczy nam obecny formularz opisowy „ważnej zmiany”. Docelowo damy taką funkcję dziekanowi, np. poprzez utworzenie obiegu – gdy pracownik wykona punkty z powyższej listy 1,2, i 3, opisze sprawę dziekanowi, może utworzyć z tego podanie do właściwego dziekana. Wtedy decyzja dziekana będzie warunkiem dalszego procedowania. Nie możemy zawierać umowy o studia, gdy dziekan nie zaakceptuje wniosku o przyjęcie studenta. '''UWAGA 2''' Chciałbym, aby przy tej zmianie dodać do historii studenta ww zapisy oraz dopiąć treść ślubowania i umowy. Będziemy musieli zawierać aneksy do umowy – powinien być odrębna lista w historii studenta (umowa) – będą one wynikały z np. powtarzania roku, to rozpracujemy później. '''UWAGA 3''' Byłby super, gdyby kandydat sam wypełniał kartę osiągnięć wraz z wnioskiem o przyjęcie na studia. To byłaby w zasadzie jedyna różnica w stosunku do rekrutacji zwykłej (poza tym, że jest prowadzona indywidualnie). Oszczędziłoby to dużo pracy w dziekanacie (weryfikacja i tak byłaby konieczna). '''Dodatkowe zmiany''' Niezależnie od powyższych działań potrzebne jest: 1. Wyodrębnienie funkcji „'''zarejestruj się'''”. Obecnie nie ma takiej strony systemowej w Manager menu. Nie ma żadnej innej możliwości zarejestrowania się użytkownika jak poprzez uruchomienie rekrutacji. Funkcja „zarejestruj się” jest widoczna w oknie wyskakującym. Powinna być w odrębnym oknie jako strona systemowa. Generalnie rejestracja powinna być odrębna od rekrutacji. Na przykład wymagam, aby nowy pracownik sam się zarejestrował i złożył odpowiednie oświadczenia. A teraz nie może, bo zdjąłem Rekrutacje. 2. Stworzenie strony podobnej do „'''Rekrutacji'''”, gdzie będzie szczegółowy opis procedury rekrutacji „po terminie” oraz przenoszenia się z innej uczelni, nazwijmy ją umownie „'''Zapisy'''”. (opisałem to w pkt 1 procedury). 3. „'''Zapisy'''”, jaki i „'''Rekrutacja'''”, powinny być stronami systemowymi, abym mógł w '''Menadżerze menu'''ustawiać ich widoczność i miejsce w menu. Obecnie mogę tak ustawić widoczność strony '''Rekrutacja'''. 4. Gdybym miał stronę systemową „'''Zapisy'''” to mógłbym ją osadzić w stronie dynamicznej na froncie. Tylko że strony dynamiczne mogę tworzyć tylko na zapleczu. Z kolei strony Stałe – nie mogę ich tworzyć a jedynie edytować i nie wiem, gdzie się pojawiają. 5. Gdy niezarejestrowany kandydat zobaczy stronę „Zapisy”, zapozna się z nią, będzie mógł się zarejestrować (lub zalogować).
Opis zmian:
Wszelki wkład na Mazovia może być edytowany, zmieniany lub usunięty przez innych użytkowników. Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach
domeny publicznej
lub kompatybilnych (zobacz także
Mazovia:Prawa autorskie
).
PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!
Anuluj
Pomoc w edycji
(otwiera się w nowym oknie)
Przełącz ograniczenie szerokości strony