Edytujesz Rejestry

Wersja z dnia 14:26, 16 lut 2022 autorstwa MZelazowska (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "===== Kancelaria prowadzi rejestry: ===== # Rejestr zarządzeń rektora (Obecnie jest uaktualniony na dysku gmail) # Rejestr zarządzeń kanclerza # Rejestr zarządzeń dziekanów # Rejestr zarządzeń SJO # Rejestr decyzji w sprawie # Rejestr decyzji w sprawie # Rejestr decyzji w sprawie przywrócenia na listę studentów # Rejestr decyzji utrzymujących w mocy # Rejestr postanowień # Rejestr powołań do komisji ??? #")
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Uwaga! Edytujesz starszą niż bieżąca wersję tej strony. Jeśli ją opublikujesz, wszystkie zmiany wykonane w międzyczasie zostaną wycofane.
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Wszelki wkład na Mazovia może być edytowany, zmieniany lub usunięty przez innych użytkowników. Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych (zobacz także Mazovia:Prawa autorskie). PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!
Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)